Tootegrupid

Tellimisinfo

Kauba tellimine:

Kui Te olete välja valinud kauba, mida soovite osta, lisage see ostukorvi klikkides nuppu "Lisa ostukorvi".
Ostukorvi saab tooteid lisada ja ka kustutada. Valige kindlasti ka kauba kohaletoimetamise viis, ostukorvis  nime all "Transport" olev valik.
Kui Te olete tellimuse kinnitanud, tuleb Teile e-mailile tellimuse kinnitus, mille alusel me väljastame Teile E-posti teel 
tööpäeva jooksul arve. 

Kauba eest tasumine:

Kaupade eest saab tasuda pangaülekandega, ja kohapeal maksekaardiga või sularahas. Arve saame vormistada ka firma nimele.
Arve väljastame Teile peale seda, kui oleme tellimuse üle vaadanud ja veendunud, et meil on tellitud kaup laos olemas.
Arve saadame Teile e-postiga PDF-formaadis.
Kauba väljastame laost alles peale makse laekumist, ühe tööpäeva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine ja selle maksumus:

Kauba kohaletoimetamine on võimalik tellides Smartposti, Cargobusi või Eesti Post kullerteenust.
Transpordi maksumus vastavalt teenuseosutaja kehtivale hinnakirjale.

Kui ostusumma ületab 36€ piiri, pakume Smartposti pakiautomaadi teenust Eesti piires TASUTA!

Võimalik on kaubale ka ise järele tulla või saata kaubale järgi oma kuller.

Kauba tagastamine:

Peale kauba kättesaamist on Teil 14 päeva aega tellitud kaupadega tutvuda. Kui toode ei sobi, võib selle tutvumisajal tagastada.
Tagastatava toote pakend peab olema terve ja puhas (kaubanduslik välimus peab olema säilinud). Samuti peab toode olema kasutamata.
Toote tagastamiseks võtke meiega ühendust e-posti aadressil pood@hmkauto.ee või helistage meie klienditeeninduse kontakttelefonil +372 566 37824, et kokku leppida tagastamise või vahetamise üksikasjades.
Tagastatud toodete eest maksame raha tagasi Teie pangaarvele 5 tööpäeva jooksul peale kauba tagastamist. Tagasimaksmisele kuulub ainult kauba maksumus. Kui tegemist on garantiilise tootega, siis tagastatakse Teile ka saatekulud.
NB! Enne kauba vastuvõtmist soovitame Teil toote pakendid üle vaadata ja selle väliste vigastuste olemasolu korral kaupa mitte vastu võtta. Vigastatud tooteid tagasi ei võeta.

Toote sobivus:

Juhul kui Te leidsite meie E-poest toote, kuid ei ole kindel selle sobivuses, siis saate abi võttes meiega ühendust e-posti aadressil pood@hmkauto.ee või helistades meie klienditeeninduse kontakttelefonil +372 566 37824.
Sealjuures on vaja kindlasti teada sõiduki VIN-koodi

Kui Te otsite varuosa oma Prantsuse autole, kuid ei leia seda meie E-poest, võtke meiega ühendust, sest suure tõenäosusega suudame me selle Teile ikkagi hankida.

Meie kontakt: pood@hmkauto.ee