Tootegrupid

Pretensioonid

 

Kaebuse  esitamise tingimused

Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul, mis tahes vormis, HMK Auto OÜ-le asukohaga Tallinnas, Männiku tee 104A, 11216  või meiliaadressile info@hmkauto.ee. või telefonile 6001600. Kui tarbija ja kaupleja ei saavuta mõlemaid osapooli rahuldavat kokkulepet ja tarbija leiab, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.